دانلود فیلم 23 نفر

عکس هایی از فیلم 23 نفر به پست اضافه شد

نام اثر: 23 نفر

کیفیت ها: full hd 1080p – hd 720p – sd 480p

مخاطب: تمام سنین

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

موضوع: جنگی ، دفاع مقدس

کارگردان: مهدی جعفری

تهیه کننده: مجتبی فرآورده

با هنرنمایی: لیست بازیگرها هنوز به صورت کامل منتشر نشده است

سال تولید: 1397

تاریخ انتشار: 1397

داستان فیلم:

 روایت گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند.


مطالب تکمیلی:

سازندگان فیلم سینمایی «۲۳ نفر» عبارتند از تهیه‌کننده: مجتبی فرآورده، نویسنده و کارگردان: مهدی جعفری، مدیر فیلمبرداری: مرتضی قیدی، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: سارا سمیعی، جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، جلوه‌های ویژه بصری جنگ: هادی اسلامی، جلو های ویژه بصری بخش عراق: امیر سحرخیز، مدیر تولید: رضا زنجانیان، مشاوران: احمد یوسف‌زاده، محمد ساردوئی، تدوین: میثم مولایی، صدابردار و صداگذار: بهمن اردلان، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «۲۳نفر» تازه‌ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده به پایان رسید.


حواشی فیلم:

- مهدی جعفری، مستند «23 نفر و آن یک نفر» را به تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان از سال 1385 تا 1388 ساخت.

- علیرضا رئیسان به ساخت فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» اعتراض کرده بود و این اقدام سازمان اوج را غیراخلاقی، غیرحرفه‌ای و غیرقانونی دانست. او در گفت و گویش با ایسنا گفت: "امتیاز متعلق به شخص من است و اجازه نخواهم داد کسی بدون مجوزم از روی آن اثری تصویری تولید کند . چند سال قبل حوزه هنری به تهیه‌کنندگی حبیب احمدزاده و کارگردانی مهدی جعفری قصد داشت فیلمی را از این مجموعه بسازد که من ناچار شدم به وزارت ارشاد شکایت کنم و چون امتیاز آن را در اختیار داشتم جلوی کار گرفته شد."

- محمد ذوقی، مدیر روابط عمومی سازمان اوج، پاسخ تندی به صحبت‌های علیرضا رئیسیان داد: "از کی در سینما یا تلویزیون ما مالکیت روی سوژه وجود دارد؟ یعنی بر اساس کدام قانون می‌توان ادعا کرد که چون تلویزیون مثلاً درباره مختار و ابن‌سینا اثر تولید کرده است، پس دیگر کسی نمی‌تواند در سینما سراغ آن اثر برود! آقای رئیسیان وقتی اجازه اعتراض دارد که فیلمنامه برای ایشان باشد و بگوید از روی فیلمنامه من اثر را می‌سازند حقوق یا ذاتی است، یا خریداری می‌شود یا از سوی صاحب حق واگذار می‌شود؛ آقای رئیسیان حقوق تصویری اصل موضوع ۲۳ نفر را از کجا آورده‌اند؟ آیا بالذات یکی از آن ۲۳ نفر بوده‌اند، یا آن را از ۲۳ نفر خریداری کرده‌ است یا آن ۲۳ نفر حق را واگذار کرده‌اند؟! این حقی که ادعا دارند از کجا آمده است؟"

- فیلمبرداری فیلم «بیست و سه نفر» از روز جمعه، 13 مهر ماه سال 1397 با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی در شهرک چهاردانگه تهران آغاز شد. فیلمبرداری این فیلم نزدیک به 3 ماه در تهران و آبادان به طول انجامید.

- محسن روزبهانی، طراح جلوه‌های ویژه میدانی در همکاری با بازیگران نوجوان و مهدی جعفری در گفت و گو با مهر گفت: " بازیگران این پروژه سینمایی بیشتر جوان‌های کم سن و سال بودند و همین مساله سبب می‌شد کار کردن با آنها بسیار سخت باشد. به خصوص اینکه «۲۳ نفر» دومین اثر سینمایی این کارگردان به شمار می‌رفت."

- یکی از چالش‌های بزرگ برای عوامل این فیلم، حضور 23 بازیگر نوجوان بود که اغلب آن‌ها برای اولین بار جلوی دوربین رفتند و بخش زیادی از فیلم در یک سلول، با حضور این 23 نفر فیلمبرداری شد.

- محسن روزبهانی درباره جلوه‌های ویژه فیلم «بیست و سه نفر» گفت: "جلوه‌های ویژه متفاوتی برای این پروژه طراحی شده بود که البته بخشی از این سکانس‌ها به دلیل نبود زمان کافی از فیلم حذف شد و نتوانستیم آن طور که می‌خواهیم روی این اثر سینمایی کار کنیم و نسبت به چیزی که از خودم توقع داشتم کمتر بود."

- قاسم سلیمانی، پیش از این، ساخت این فیلم را به ابراهیم حاتمی کیا پیشنهاد داده بود.

- مهدی جعفری، درباره ساخت فیلم «بیست و سه نفر» گفت: "همیشه دوست داشتم این قصه را بسازم البته مستند آن را تولید کردم، اما قاب سینما روایت دیگری است که می‌تواند ادای دینی در مقابل شجاعت و ایستادگی این رزمندگان باشد. "

- بازیگر نقش موسی در فیلم «بیست و سه نفر» گفت: "ما بچه‌ها تنها چند دقیقه از آن واقعیت را بازی می‌کنیم، اما ترسیم آن واقعیت، تاب را از ما می‌گیرد چه برسد واقعیتی را که این بزرگمردان آن را لمس و تجربه کردند ما امروز زجری که آن‌ها کشیدند را بازی می‌کنیم و هرگز نمی‌توانیم حال آن روزشان را تصور و درک کنیم. "


دانلود با لینک مستقیم و کیفیت 4K

 قیمت : 4000 تومان

خرید و دانلود با لینک مستقیم و کیفیت 1080p

 قیمت : 3500 تومان

خرید و دانلود با لینک مستقیم و کیفیت 720p

 قیمت : 3200 تومان

 خرید و دانلود با لینک مستقیم و کیفیت 480p

 قیمت : 3000 تومان


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • Logo

logo

نمادانلود

اعتبار سایت

اطلاعات سايت