قسمت نوزدهم سریال هیولا

دانلود سریال هیولا قسمت 19

نام اثر: هیولا

کیفیت ها: full hd 1080p – hd 720p – sd 480p 

مخاطب: بزرگسالان

محصول: ایران

موضوع: کمدی

کارگردان: مهران مدیری

نویسنده: پیمان قاسم خانی

تهیه کننده: سیدمصطفی احمدی

با هنرنمایی: فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان‌نژاد، عزت الله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری، محسن قاضی مرادی

تعداد قسمت ها : مشخص نیست

مدت زمان : 50 الی 60 دقیقه

سال تولید: 1397

تاریخ انتشار: 1398

خلاصه داستان : 

«هیولا» یک کمدی اجتماعی فوق العاده است، «هیولا» می تواند یک شاهکار باشد.

استانی است درباره رفاقت،‌عشق و ‌خیانت بین سه خانواده ی بابک، مسعود و سهیل که شرکای کاری و دوستان قدیمی هستند. بابک سردبیر مجله ی پرفروشیست و سهیل و مسعود همکاران او در نشریه هستند ، هرکدام در زندگی مشترکشان دچار مسائلی شده اند و برای فرار از زندگی روز مره و کاری و چند روز دوری از همسرانشان تصمیم می گیرند بدون اطلاع خانواده به سفر مجردی بروند و . .  .

 

اخبار سریال :

مهران مدیری پیش تولید سریالی به نام “هیولا” را آغاز کرده و برای کم کردن ضریب شکست از پیمان قاسم خانی به عنوان سرپرست نویسندگان سود جسته.

آن طور که “هفت صبح” خبر داده اول مارکت منسوب به همراه اول مخابرات سرمایه “هیولا” را خواهد داد و سریال این روزها در مرحله انتخاب بازیگر است.

فرهاد اصلانی بازیگر نقش اصلی “هیولا”ست و تولید طوری انجام خواهد شد که نهایتا شب عید ۹۸ قسمت ابتدایی سریال به شبکه خانگی عرضه شود.

آن طور که روزنامه “هفت صبح” گزارش داده “هیولا” داستان زوجی را روایت میکند که به واسطه یکی از آشنایان درگیر خلافهایی میشوند بشدت دردسرساز!

از این منظر “هیولا” شباهتهایی دارد با سریال معروف “برکینگ بد” که در آن سریال یک دبیر شیمی درگیر تولید مخدر میشد!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • Logo

logo

نمادانلود

اعتبار سایت

اطلاعات سايت